torsdag den 18. februar 2010


Ja... verden står ikke stille, fordi jeg er fuld af snot. Der har igen været organisationsændring på mit job. Så nu får jeg en del flere kollegaer, en meget noget anden vagtplan og en ny chef. Det er da noget af en omvæltning, men jeg tror klart det bliver til det bedre. Jeg har en god fornemmelse, selvom jeg er lidt ked af, at en enkelt kollega bliver flyttet til en anden afdeling. Hende og jeg kommer nemlig super godt ud af det med hinanden - men vi sidder jo stadig i samme kontor lokale så jeg håber ikke det bliver den store ændring lige på dét punkt. I en så stor virksomhed som den jeg sidder i, som er meget markedspræget og visionær, vil det medføre nye strategier og ændringer med mellemrum - men hvor er det godt nok med at have is i maven hver gang! Heldigvis er der altid sørget og forsøgt at tænke på alle, så det ender som regel ud med at blive meget bedre i det lange løb. Men når man lige står i det kan man godt blive lidt forvirret og bekymret. Denne gang tror jeg nu det bliver helt ok - vi trænger til nye mennsker i mon afdeling.
Jeg er efterhånden så frisk at jeg skal på job i morgen - det bliver godt at komme ud ad huset og få lidt luft under vingerne. Dog skal jeg nok lige huske at tage noget honning med til min the og en masse lommeletter - for en sikkerheds skyld.

Ingen kommentarer: