torsdag den 15. april 2010


Jeg synes godt nok dagene går stærkt i denne uge - nu er det allerede torsdag! Jeg synes simpelthen ikke jeg når det halve af, hvad jeg skal - og det er ellers en del, der skal nås inden søndag hvor min allermindste lillebitte søster skal konfirmeres. I går var jeg en af dem, der blev fanget i trafikkaoset i Aalborg midtby - det tog mig HALVANDEN TIME at nå fra Skalborg og ind til midtbyen, hvor min søsters gave skulle være afhentet - liiige 7 minutter for sent - butikkerne tager jo ikke hensyn til trafikken, desværre.
Dagen i dag er også booket meget stramt - jeg skal mødes med min frisør om et par minutter, og derefter dribler jeg videre til et lægebesøg inden jeg møder på job. Dog er der en masse positive ting i enden af dagen - Simon kommer fra kursus - og vi skal spise hos min mor!
Jeg har arrangeret dagpleje til hundedamerne i denne uge - og de eeeeelsker det. Betinna er deres nye bedste ven, og jeg kan se, de fører sig hjemmevant frem hos hende - hvor er det godt, hun synes de er lige så fantastiske som vi synes :-)

Ps: Har jeg fortalt, at kaprifolen og hortensiaen er lysegrønne nu?

Ingen kommentarer: