fredag den 22. juli 2011


Så er det store flytteræs startet - jeg har fået en lejlighed sammen med Lars, og vi skal flytte den 15. september. Jeg ved godt, vi stadig kun er i juli måned, men når man har næsten 300 m2 man skal have pakket ned og halvdelen skal deles med eksmanden er det lidt omstændigt - især fordi det så også skal fragtes til Hjørring. Desuden er der en masse følelser i omgivelserne der skal tages hensyn til, så det er noget, der rykker tænder ud. Jeg har aldrig været god til store ændringer, og uden at overdrive, kan man vist godt sige, at jeg står midt i en af de største - men jeg er sikker på det ender lykkeligt og at det er det rigtige at gøre - heldigvis. Egentlig må jeg tilstå, at jeg hellere ville blæse på det hele og smutte til Skagen, men det er vist ikke det mest fornuftige - så der skal trækkes i arbejdstøjet og gives gas! Der er flyttekasser, sorte sække, pakketape og andre ting til at passe på alle mine ting på lager.
Så er der nogen, der har smarte tricks til en så sur ting som at flytte, modtages disse med kyshånd!

3 kommentarer:

Mediegiraf.dk sagde ...

Har ikke de store forkromede gode råd. Men held og lykke med flytningen og med dit "nye liv". :-)

flyttefirma sagde ...

Jeg elsker det her billed, det er simpelthen for vildt!!!

Isa flyttehjælp er sagde ...

ja held og lykke med det nye liv dengang. hvordan går det så nu?

og til en anden gang er et godt trick som flyttehjælp - Kage!