søndag den 29. januar 2012

Håndbold...

Truckeren sagde på et tidspunkt: Jeg er vist faldet ned ad trappen som barn og fik en stor skade i det område af hjernen hvor interessen for boldspild er lagret... Det kan jeg vist kun tilslutte mig... Ser jeg på Facebook kan jeg se at store dele af min vennekreds er meget optaget af kampen - og jeg var nede på tanken for lidt siden... gaderne her i Hjørring er helt øde... Så der er vist stor tilslutning og opbakning af håndboldlandsholdet. Imens sidder jeg her og snuser på www og samtidig gør mig lidt klar til kaffeslabberas - men de skal nok også lige være færdige med at se kampen :-)
I fredags havde jeg min første lukkevagt som receptionist i et fitnesscenter - og jeg snakkede med en af de andre ansatte dernede - for jeg var jo lidt nervøs for ikke at have styr på tingene - man vil jo gerne gøre tingene så godt som muligt. Vi jokede lidt med at alarmen nok skal skabe sig og sådan noget - og fyren sagde, at hvis der var det mindste der væltede, skulle jeg bare ringe - men først når kampen var slut. Centret var faktisk også næsten tomt for mennesker - undtaget 4 unge håndværkere, dr virkelig smadrede igennem - Jeg fik ordnet alle de ting jeg skulle inden lukketid og fulgte de fire fyre ud og satte alarmen - alt var bare som det skulle være - yay! Men så løb en af fyrene ind igen og råbte bagud, at han liiiige havde glemt noget - og SÅ skal jeg love for at alarmen reagerede! Den gik fuldstændigt amok og jeg kunne ikke slå den fra igen... og så måtte jeg jo ringe efter assistance hos min kollega.... 1 (!!!) minut før kampen sluttede.... fedt! Gad vide om jeg nu er i bad standing??

Ingen kommentarer: