tirsdag den 2. august 2011

Ferie mode...


Det er måske lidt tidligt at allerede nu planlægge i detaljer omkring ferie, når der er næsten 3 uger til endnu. Men jeg skal til Kreta i 14 dage sidst i august. - er der nogen, der har været der, der kan anbefale noget specielt? Jeg skal afsted med mennsker, der har været dernede årligt i rigtig mange år, men alligevel er jeg bare sådan skruet sammen, at det er rart med lidt research selv inden afrejse.
Desuden skal jeg da have en bette krimi med ned til poolen- hvilke kan anbefales?

Behøver jeg forresten at fortælle, at jeg glæder mig meget til ferie?

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Har desværre aldrig selv været på Kreta ;-) men har en veninde der har været der flere gange... de elsker at komme der... hun snakker meget om "Samaria kløften" er usikker på hvad det præcist er, men åbenbart et besøg værd... lægger et link til dig, hvor der er flere links til forskellige turist steder... rigtig god tur, er kun en kende misundelig ;-))

http://www.kretaforum.dk/sevaerdigheder/sevaerdigheder.htm

Kirsten sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mediegiraf.dk sagde ...

Jeg har aldrig været på Kreta, men jeg kan da anbefale en god feriebog. Du skal skal skal bare læse Forelskede sig i et mareridt/Asyl
af Liza Marklund. Jeg er ret sikker på at du vil kunne lide den.
Jeg har lavet en kort anmeldelse af den på min blog http://aewlebaewle.blogspot.com/2010/03/her-vil-jeg-give-min-uforbeholdne.html.
Når man først er kommet gennem de første sider, så begynder den virkelig at blive god.
Rigtig god ferie.

Hilsen Anja