mandag den 19. april 2010

iiih...


Min søde smukke kloge lillesøster blev konfirmeret i går. Hun var simpelthen så smuk, at en tåre eller to trillede da hun kom ind i kirken. Uha så smuk!
Der er 15 år mellem hende og jeg, så det er et lidt andet søsterforhold vi har end det man ellers forstår, men vi har en indforstået humor, og vi nyder hinandens selskab på trods. Jeg var ikke med i en sang eller en tale til min søster - til gengæld fik hun et 4 siders langt brev, som ventede på hende under dynen da hun kom hjem - jeg håber, hun blev glad for det. Hun blev også selv lidt rørt i løbet af dagen - det var dejligt at se :-) Vi har en stor familie, så vi var 78 mennesker samlet, og det var rigtig dejligt at se familien igen - mange kommer fra midtjylland og vestjylland, og ofte bliver det desværre kun til sådanne lejligheder, vi ses.
I dag har jeg fri og jeg kan mærke, at jeg trænger til et lidt lavere gear end det har kørt i her de sidste par dage. Simon er lige så flad - han var til polterabend hos sin bedste ven lørdag, så jeg hentede ham lørdag nat - han nåede lige 4 timers søvn, så skulle vi i kirke. Han hold ud helt til desserten, så måtte han hjem i putkassen - jeg var først hjemme ved 21.30 tiden. Det var en super dejlig dag.

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Tillykke med din lillesøster... dejligt I alle havde en god dag.

Super sød idé, med brevet derhjemme...

Tina Liel sagde ...

Tillykke med søster! Hun ser ganske rigtig både køn og sød ud. Skønt at I kan have et dejligt forhold trods aldersforskellen. Og brevet var en fantastisk ide. Meget mere personligt. Jeg er heller ikke til taler og sange. God weekend min kære♥