onsdag den 7. april 2010


Jeg er tidligt hjemme i dag af forskellige årsager. Det betyder, at da jeg kørte ind i indkørslen mødte jeg min mand - med en drage højt oppe på himle, som glad kunne melde, at han har mødt både sommerfugle, humlebier og solskinssløve hundedamer, der misser mod solen og tager en lur på deres store sten, som giver dem et bedre overblik over haven - og forbipasserende, der lige får en hilsen med på vejen :-) Der er krokus, påskeliljer, perlehyacinter, tulipaner (på vej op ad jorden), en enkelt lyserød busk er næsten sprunget ud og knopperne på syrenen og æbletræerne er sprængfarlige. Der er super lækkert vejr i dag - jeg har læst at forårsfornemmelserne er en kort fornøjelse i denne omgang - men lidt har også ret! I aften skal jeg på besøg hos en sød sød 'en her i nærheden af hvor jeg bor - og kan sove længe i morgen - sikke en dejlig dag det er i dag!

1 kommentar:

Tina Liel sagde ...

Sikke en skøn beskrivelse af en dejlig forårsdag. Hvor ville jeg gerne kunne være med til jeres loppedag for det er vist lækre ting I har. KNUS♥