lørdag den 15. maj 2010

I kærlighedens tegn


Jeg har kendt Simon i 11 år i dag. Jeg sidder med fuldstændig vandvittig kvalme og tænker på, at jeg på denne tid som 17 årig sad og legede sejere end jeg var med isbjørne, rundstykker og shots - vi skulle til koncert, hvor jeg så mødte Simon - jeg havde det klart sjovere den dag end jeg har her til morgen. Men hvem skulle have troet, at der kom et ægteskab og en lille bebs på vej helt derude i fremtiden, fordi jeg næsten kyssede ham, før jeg vidste hvad han hed?
Vi skal til bryllup i dag, så dagens tema er vist helt klart kærlighed.
Ha en rigtig dejlig dag derude - selvom der er lovet øv-regn.

3 kommentarer:

Mig sagde ...

Sjovt at du kan huske dagen, altså hvad i lavede. Tillykke med de 11 år !

Håber kvalmen forsvinder , inden du skal afsted.

Hyggehygge
Marianne

Kirsten sagde ...

Ja, tiden løber afsted ;-) og dage som man ikke forventede skulle ende sådan, endte i hvert fald for Jer med kærlighed, ægteskab, og baby på vej... tillykke med de første 11 år ;-)

ps. håber kvalmen fortager sig... har heldigvis været forskånet for det begge gange...

Piskeriset sagde ...

Tillykke med dagen - håber I fik hygget jer :-)

Jeg prøvede Zumba for første gang i går og var også positivt stemt bagefter. Desværre er holdene så overbookede, at jeg nok først får prøvet det igen om en måned.