torsdag den 6. maj 2010

iiih... solskin!


I dag har hundedamerne og jeg været i sommerhus - min morfar har åbnet sit sommerhus op for sæsonen, så det skulle fejres med en god snak og lidt aftensmad. Det har bare været så hyggeligt at være på besøg - og hundedamerne har siiffet, snuset undersøgt og opdaget. Sommerhuset ligger på en rigtig lækker naturgrund med rigt dyreliv, så der var nok at opdage for de to små damer. Duft af fasaner, pindsvin, skovduer og alt muligt andet. Efter aftensmaden satte vi os ud i solen, og jeg kan mærke, at jeg har fået en god omgang sol på næsen. Det har været en rigtig dejlig dag.

Ps: Tusind tak for de mange lykønskninger fra jer alle sammen. Jeg er da helt rørt over alle de mennesker, der besøger bloggen og gider lægge så søde beskeder! Det er bare så dejligt!

Ingen kommentarer: