onsdag den 12. maj 2010


Simon havde plukket de her søde fine anemoner til mig her den anden dag, da han og Frida var i skoven. Nu er de placeret i en lille vase ved mit natbord, så de gør mig glad hver måorgen jeg vågner. Jeg har skræntet lidt her de sidste par dage, men nu lysner det heldigvis - måske er det udsigten til en dejlig land weekend, der starter i dag. Vi skal til bryllup på Fyn her i weekenden, så der er arrangeret hjemmepasning til hundedamerne. Dejligt.
Inden da skal der gerne ske en større oprydning og forårsklargørng af haven - vi er i forhold til andre her på ' Wisteria Lane' laaaangt bagud, så nu må der gøres noget :-)
Festen i lørdags var fuldstændig fantastisk - jeg holdt ud helt til kl 02, hvilket er noget af en præstation atget i betragtning, at jeg i disse dage er klasket sammen som en klud 20:30. Vi kom til at sidde sammen med en masse forhandlere, som jeg til daglig er i tæt kontakt med, så det var rigtig sjovt at få sat ansigt på nogle af dem, der ringer til mig mange gange dagligt. Mads Christensen overraskede positivt, trods hans meget lange svadaer af snak om hvordan det er at bo i whikseybæltet.
Snobberne var helt uroligt sjove - de er imponerende til at improvisere, så det var helt klart en succes.
Aftenens tema var at få kåret 'Årets bedste...' så de havde også taget awards med og vilel uddele dem til nogle medarbejdere - de påstod det var Bodil-award, men egentlig var det Madonnastatuetter, der havde skiftende farver af lys og kunne rotere - meget meget sjovt. De skulle så deles ud til eksempelvis 'Årets fattigste', 'Årets rigeste' 'Årets frækkeste' og 'Årets liderligste'. Det var meget meget underholdende.
Desuden fik vi også en utrolig lækker menu - jeg sætter et billede ind senere :-)
Jeg var heldig at komme til at sidde ved et bord med en masse sælgere, der var meget gang i - de havde roterende disco-skuldre allerede under forretten og da vi nåede til desserten roterede underlig og nærmest alle andre led på dem også - der var bestemt godt humør ved vores bord, så selvom jeg var stang-ædru (kan man sige det??) så havde jeg en super sjov aften - jeg opdagede så også, at de vandflakser de havde ved vores bord, ikek indehold vant - men Bacardi Razz - så der var forklaringen på det gode humør :-)

Frida er kommet i løb og i går blev der arrangeret 'date' med en hanhund, som vi var oppe at besøge - så nu på søndag skal vi se, om hun er modtagelig for hans charme - for flot, det er han! Men hun var ikke til fals for noget i går, så vi venter og ser ad, om ikke det skulle komme. Det er i hvert fald meget spændende - og ejeren af hanhunden har 16 års erfaring med pomeranian og har selv haft hvalpe adskillige gange, så hun ved bestemt, hvad det handler om - rart at være i trygge hænder.
Hvad skal du bruge fridagen på i morgen?

Ingen kommentarer: