tirsdag den 8. juni 2010

En lille reklame for noget stort!


Søde Lise, som jeg arrangerer loppemarked med, har fået sin egen blog. Så hvis du elsker den enkle stil med lækre loppefund, fede detaljer, haveprojekter og meget mere er det hendes blog, du skal melde dig til. Jeg har nemlig været ude i hendes stald, som hun netop nu er i gang med at forvandle om til den mest fantastiske butik - og jeg kan godt afsløre, at det er smovs hun har derude! Jeg har selv meldt mig ti - endda som den allerførste - l og jeg satser hårdt på at blive tæppebombet med inspiration og hygge hos Lise.
Lises blog kan du finde her:
www.tantebrunsantik.blogspot.com
Jeg snakkede lige med hende i går, og jeg kan afsløre, at der i Lises gårdsplads bliver travlt -for der skal mange trailere ind med lækre loppis, planter og mange andre fine ting. Der er simpelthen så mange, der har meldt til vores lille arrangement - mange flere end vi havde turde håbe på. Jeg er sikker på, det bliver en super god dag. Såfremt du skulle være i nærheden den 20. juni skal du være meget velkommen til at kigge ind. Adressen er som tidligere nævnt: Lundagervej 41, 9330 Dronninglund. Der er også åbent i Lises stald, så man kan få luret alle hendes fine ting, som er hentet alle mulige steer fra. Lise var sidste sommer på ferie i Sverige, hvor hun også havde sjove og fine ting med hjem - så et besøg hos hende her i blogland - men også 'live' vil helst sikker være det hele værd.
Ha en dejlig dag.

3 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Hejsa...

Herlig med loppemarked også kun 9 min. fra mig...:-o)
Mon ikke jeg og mine 2 døtre dukker op, selv om vi har vores lade fyldt af ting og sager.
Man kan altids finde noget mere man kan bruge..hihi

Hej fra Lisbeth

Tante Brun sagde ...

Kære Pia! Tusind tak for de søde ord - og mange TAK for din tålmodighed med mig igår - jeg er dig meget taknemmelig! Har været ved at lave skilt i dag - men er også ret smadret efter i går...
Vi snakkes! Knus Lise

Miss Midtjylland sagde ...

Mrs Bucket - det kunne da være hyggeligt, hvis i kiggede forbi - får du lyst til at få tømt ud i dine ting og sager er du velkommen til at få en bod også :-)

Lise - Jeg er rigtig spændt på at se skiltet - det er sikkert rigtig fint ved budcyklen.