fredag den 27. marts 2009

Blog konkurrencer.


Der er i øjeblikket mange konkurrencer og give-aways i blogland. Jeg synes, især norske Ragnhilds er super lækker. Den er æstetisk og jeg er sikker på, at den ville gøre et fodbad efter arbejdstid - eller efter en god dansetur i byen- ekstra lækkert - man kan med sættet lave et vellykket wellnes-spa hjemme. Især bakken med BATH udskåret er super smuk - den ville virkelig klæde mit badeværelse - Så skal man bare huske martini asti og så låse døren i en times tid.

Hvis du også vil deltage i konkurrencen, kan du klikke på nedenstående link:

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en lækker blog Ragnhild har, tusind tak for linket, jeg må straks melde mig til ;-)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det en dejlig blog du har her, jeg opdagede dig jo lige på min side :) :) jeg har været inde og kigge ved Ragnhild, jeg må da vinde den der...
God lørdag

Huset i Hou sagde ...

Hej med jer... Ja den er bare så super lækker... vi er vist mange om buddet. Pernille - velkommen til.