tirsdag den 24. marts 2009

Operation Påskeglad


Mit kamera driller - jeg kan ikke få overført de billeder, jeg har taget her i weekenden - øv. Nå, men nu er årets Operation Påskeglad pakket og klar til aflevering hos PostDanmark. Jeg har været med i et par år nu, og jeg synes det er et super hyggeligt koncept. Jeg har hygget mig her til morgen med at pakke fint sammen - jeg har fundet silkepapir og gavepapir fra House doctor frem, og hvis jeg selv skal sige det, er det en ganske fin indpakning. Så nu håber jeg, de vil passe godt på pakken, så den når hel frem. Pakken skal til Norge, og jeg håber, hun bliver glad for indholdet. Jeg har købt marcipanæg med forskelligt fyld og lidt påskepynt - og vedlagt en lille skriftlig hilsen på brevpapir fra Villa Collection, det havde jeg helt glemt jeg havde. Det er lidt svært, når det er til en person man ikke kender, men på den anden side synes jeg, at det er sjovt at vide, at man i nær fremtid modtager en pakke et eller andet sted fra med en lille påskehilsen. Jeg skal helt sikkert være med igen næste år.

I dag har jeg fri og jeg skal på formiddagsbesøg hos en person, som kender mig bedre end de fleste. Vi har mange interne historier sammen og det er altid hyggeligt at lave noget sammen med hende. Hun er god til at strikke, og min plan er at lokke hende til at lære mig at strikke strømper. I øjeblikket har jeg mange tanker, som fylder eget mere end de burde, og et besøg hos hende plejer at hjælpe mig til et bedre fokus og muligvis en løsning. Jeg vil snuppe et bad, mens jeg venter på, at solen smelter sne og hagl væk fra vejen. simon har lige ringet og fortalt, at der er flere der er kørt sammen eller af vejen fordi der er glat.

Rigtig god tirsdag - og pas på, der er glat.

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sagde ...

Lyder dejligt med et formiddagsbesög, og at strikke sokker er ikke helt dårligt at kunne.