lørdag den 21. marts 2009

Tjaee....


Så er jeg i gang... Det har taget mig et stykke tid, for hvad skal jeg skrive om? Jeg har fulgt en del med i en lang liste af andre blogs, så nu vil jeg prøve at poste ind på min egen blog jævnligt. I dag skal Simon og jeg bruge en stor bid af lørdagen på at være på den lokale genbrugsstation -vi sorterede mange mange kasser i går, så nu står størstedelen klar til at blive smidt i traileren. Det bliver rart at få det ud af døren, og jeg synes allerede jeg kan mærke at der kommer et større overskud af, at der lidt efter lidt kommer orden rundt omkring mig. Jeg har købt ind til en lækker frokost, så mon ikke det bliver en hyggelig dag med en masse frisk luft og en god snak med Simon. Vi snakker rigtig godt sammen når vi arbejder sammen herhjemme. Simon mener, vi også sagtens kan nå at gøre et par terassekrukker forårsklare - jeg håber det.

4 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Jeg vil bare ønske dig god arbejdslyst og velkommen på min blog. Nu er der jo flere steder i Danmark, der hedder Hou, så jeg er nødt til at få styret min nysgerrighed og høre om du bor i nærheden af Hals eller længere ned i landet. I hvert fald er det hyggeligt at du har lyst at følge min blog, så velkommen "te`" som vi siger på de her kanter.

Anonym sagde ...

Hej Karin.
Mange tak for velkomsten. Jeg har nu snuset lidt rundt i et godt stykke tid, men har haft lidt svært ved at samle mig om selv at få skrevet noget - kender du det? Nu skulle det så være. Blandt andet også, fordi jeg nu har fået mig en ny bærbar, som er rasende hurtig i forhold til den gamle - det er jo en ren fornøjelse, når teknikken virker. Ja, det er Hou ved Hals. Oprindeligt er jeg fra Asaa, som ligger ca. 11 km længere Nord på. Jeg har altid forsvoret at skulle bo så tæt på 'dem derhjemme', men nu er jeg så blevet helt lokalpatriotisk -der er nu noget med det der vand. :-) Jeg glæder mig til at læse flere af dine indslag. :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Var lige inde og kigge forbi tidligere i dag.
Velkommer på min blog og i blogvenskabet i det hele taget.
Det er lidt som at give og modtage, det der med selv at lave en blog.
Man nyder inspiration fra andre og de får inspiration tilbage.
Så bare "på med vanten"...vi glæder os til at se lidt af dit liv, dine ideer eller dine tanker.

Karen

Miss Midtjylland sagde ...

Hej Karen. Ja, det er super hyggeligt at besøge andre bloggere - en anden vinkel at 'møde' mennsker på. Inspiration kommer mange steder fra, og jeg må sige, at jeg synes, der er rigtig mange kreative og kloge indslag, som er hyggelige at følge. Man kan lære personen bag bloggen at kende, uden at det kommer tættere på, end bloggeren ønsker. genialt. Jeg hygger mig ihvert fald med en lille tur i blogland et par gange dagligt - en lille pause, der krydrer og inspirerer mig.