søndag den 18. oktober 2009


I dag skal vi intet! Det er bare den vildeste luksus. Hele ugen har været booket op med en masse aftaler, opgaver og andet, der skulle passes. Men i dag er der frit spil. Vi vågner langsomt i dag - Simon og jeg er vild med Disneys film - her er det de ældste og klassiske tegnefilm, vi snakker om. Vi ser Den Lille havfrue. Den er bare så hyggelig,og det er efterhånden lang tid siden jeg har set den. Næst på listen over nyanskaffelser fra Disney ligger Skønheden og Udyret - den der bare så fantastisk! Jeg ønsker mig også Snehvide, som vist lige er udkommet på ny.
Rigtig god søndag - jeg håber jeres bliver ligeså hyggelig som min.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nyd dagen fyldt af ingenting og derfor alt ting :-)

Pernille på 1. sagde ...

Kan I have en rigtig hyggelig dag foran fjernsynet :)

FruE sagde ...

Pudsigt, her sidder begge piger og se Askepot i netop dette øjeblik.

God søndag :-)