lørdag den 26. september 2009

Det er virkelig dejlig med weekend - efter sådan en omgang sygdom, trænger jeg bare til en ordentlig tur i opladeren. Det kan jeg virkelig mærke i dag. Det er jo egentlig underligt, at man kan blive så træt af at ligge i sengen i en hel uge - på den anden side er det vel, fordi kroppen har brugt en masse krudt på at blive rask. Træt er jeg i hvert fald. Alligevel er der blevet gjort en del ting herhjemme. Jeg ville bar egerne komme hjem fredag aften og slappe af med god samvittighed, så der er ryddet op, støvsuget og en masse andet - selv ovnen har fået en ordentlig omgang - så er den klar til de mange forbedringer af køkkenet - det skulle jo nødigt få mindreværdskomplekser over de fine fine låger. Dagen i går var som ventet meget hektisk, fordi vi i weekenden skifter de programmer vi normalt arbejder i. Det har bevirket en masse 'sideeffect', men endnu ikke noget, som ikke var ventet. Derfor var tanken om at kunne komme hjem til et skinnende hus i Hou rigtig rar. Imens jeg jobbede lå alle knapperne til komfuret og hyggede sig i lidt klorin.

Bemærk den meget ud daterede bordplade, for den dør i morgen - eller, den får nyt tøj, og Morten, som kommer og hjælper mig i morgen har lovet, at den ikke bliver til at kende igen - fantastisk! Så vild med træ er jeg nemlig heller ikke.


Vi har lavet meget lidt i dag, og det der absolut skulle gøres er ordnet inden middag - nemlig at få købt ind til hele næste uge og bestille ny hæk. Jeps, nu skal den onde onde berberishæk endelig dø! Vi har tit snakket om, hvad der kan få nogen til at synes at berberis er fantastisk?? Den stikker ad hel.... til, er egentlig ikke særlig køn, når den skal klippes skal man næsten have brynje på, for piggene når helt op til sømværnet i et par sikkerhedssko -føj!


Her i eftermiddag hygger vi 100%, for vi har næsten ikke set hinanden hele ugen. Jeg har også lige klippet stof til et lille projekt til hundedamerne, mens Simon fik sig en lille morfar.


- Og så har jeg jo vundet min første blog giveaway - det er simpelthen en fed ting lige at få sådan en sød hilsen fra en, der kan lave så fine ting, som Rappedikke kan!




Utroligt, at hun kan beherske så små stykker stof som ved de her æggevarmere - som nok skal afprøves i morgen, når vi skal have en lille søndagsbrunch. Rappedikke havde sendt en lille sød hilsen på et Susanne Scherning postkort - jeg blev da helt rørt. Det er bestemt ikke sidste gang jeg deltager i blog giveaway!

Nu skal jeg lige se lidt mere The Hills inden jeg skal i gang med at lave aftensmad - Imens sover Simon lidt på sofaen med Andres trofast liggende på maven - hun flytter sig kun, hvis han fiser, ellers er hun fast tilhænger af morfar på sofaen.

Måske når vil Frida og jeg gå en lille tur.


Rigdig god lørdag!


1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Så godt du have vundet den give-away, tillykke til dig. Og de er super fine, de små æggevarmere... ;-)