onsdag den 23. december 2009

23 december


Vi hygger her til morgen - der er tændt for senseo'en og pejsen er tændt.Det er måske lidt svært at se, men Simon er her i gang med at tænde op. Jeg elsker bare vores pejseguirlande med julekugler på. Ovenpå er alle de julekort som vi har fået - jeg har ikke nået at sende kort i år - så nu vil jeg i stedet sende nytårskort. En mindre hyggelig ting er, at der på vores gamle bil i dag skal skiftes dæk inden den afleveres. Der er nogle ret dyre fælge på, så dem vil Simon være meget ked af at skulle undvære. Vi kom for sent hjem i går til at vi kunne få hentet den nye bil - og skifte dækkene, så det er det der står øverst på listen her til formiddag. Det bliver vist en kold fornøjelse, så der skal vist lige skrabes sne en gang mere inden der kan gøres noget.

Jeg har fået de sødeste nisser af Simon denne jul. Jeg er egentlig ikke så vild med nisser - her er det engle, der er interessante, men de her knuselsker jeg bare.

Når alt det trælse i dag er overstået, skal jeg her til middag hente 'de unge mennesker' (HØHØ), og så skal vi ellers bare hygge igennem. Jeg glæder mig sådan til at se dem.

Ingen kommentarer: