tirsdag den 29. december 2009


Jeg skal en del praktiske ting i dag - jeg har et par bøger, der skal tilbage på biblioteket, vasketøj og så skal juletræet afpyntes. Desuden skal jeg lige have købt lidt ekstra til vores nytårsmenu - Didde og jeg har íkke helt samme fornemmelse af, hvor meget mad, vi skal beregne - så i dag er vi blevet enige om, at det er bedre, at der er lidt for meget, end lidt for lidt. Så jeg skal købe lidt flere bagekartofler - og 'nød-pølser'. Vi skal nemlig have hotdags til natmad - det plejer vi.
I aften skal jeg noget så kitchet som til nytårsbanko i Ørsø. Vi skal en del afsted, så jeg er sikker på, det nok skal blive supersjovt. Sidste år var der arrangeret julebanko på min arbejdsplads - og alle ved mit bord blev så grebet af det, at vi næsten glemte at trække vejret.

Hvad skal du nytårsaften - og ikke mindst - hvad skal i have at spise?

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hotdogs til natmad - det er en supergod idé!

Jeg har meldt mig til at stå for forret og dessert nytårsaften. Forretten er jeg ikke helt sikker på - improviserer muligvis noget på selve dagen - mens desserten skal være chokolademousse med solbær. Har ingen anelse om, hvad vi skal have til hovedret, da værtsparret står for det :-)

Anonym sagde ...

Hejsa.

Jeg vil give dig ret i at det er bedre med for meget mad end for lidt. Hos os kommer vi ihvertfald ikke til at sulte. :0) Den står på reje burger til forret. Hovedret er grillet kavlefilet med hasselbagte kartoffler,god salat og wiskey sovs. Desserten består af hjemmelavet chokolade, marcipan is med frisk frugt. Vi skal være sammen med vores gode venner. Så vi glæder os. Rigtig godt Nytår. Mvh solstrålen

Mig sagde ...

Vi ved slet ikke hvad vi vil spise... Men vi vil have abemad til dessert... Og kransekage skal vi også have... og et eller andet med rejer, til forret...

Men, vi beslutter os... vel snart.. håber jeg... hihihi

Tina Liel sagde ...

Banko og hotdogs!!!! Gode og sjove ideer. Ville give en halv bondegård for en hotdog. Her er der kun kyllingepølser og ingen remoulade ØV. Jeg ved endnu ikke om vi fejrer iår. Det jødiske nytår falder omkring september men der er alligevel mange der fejrer - mest de unge. KNUS