fredag den 25. december 2009


Udenfor trimler det ned med fin fin Bulderbysne, og selvom jeg er snehader helt ind til knoglerne, må jeg indrømme, at det jo egentlig er ret hyggeligt, nu hvor man ikke skal andet end bare at sidde varmt indendøre og kigge ud på sneen. Simon laver varm kakao og vi har fået rester fra i går. Jeg havde helt glemt hvor meget jeg nyder 1. juledag hvert år. Det eneste der er tændt er juletræets lys og så tv'et. - Og sådan må det godt være et par timer endnu inden Simons nystrøgne skjorte og min kjole findes frem til den store årlige Kjeldsen/Bjerregaard'ske julefrokost går i gang. Skal du også til julefrokost i dag?

4 kommentarer:

Mig sagde ...

Synes se er SÅ hyggelig at se på... Her i Mørkhøj regner det i dag, og al sneen i haven er væk....

Skal slet ikke til julefrokoster...

Vi skal bare hygge hjemme og vi nyder det.

Hyggehygge

Margith sagde ...

Vi skal ikke til julefrokost og jeg nyder at have en 1. juledag uden planer.
Imorgen får vi mine store børn og svigerbørn til julefrokost og det glæder jeg mig meget til.
Håber du har haft en dejlig dag.
Glædelig jul.

Piskeriset sagde ...

Jeres juleaften lyder ret hyggelig :-)

Vi har været til julefrokost i dag hos mine forældre, og sidst på eftermiddagen smuttede vi forbi svigerforældrene, hvor vi også var nogle timer. Nu kan jeg ikke finde ud af, om vi skal se film eller bare ligge og slappe af... man bliver jo træt af at hygge sig i så mange timer ;-)

Miss Midtjylland sagde ...

Jule mig - det vil nu også være ok med mig, hvis sneen snart forsvandt.
Vi er også snart færdige med julens familie tam tam - så er der en del dage i hinandens selskab - det ser vi også frem til.

Margith - jeg synes det lyder til du har en dejlig jul - med fred - det skal man huske at værdsætte. Jeg håber også, at du og din familie har haft en dejlig dag.

Piskeris - ja, det var en ualmindelig hyggelig juleaften. -og ja, man bliver en smule udmattet af al den hygge og samvær - men hvor er det nu dejligt alligevel.