lørdag den 26. december 2009


Vi skal på roadtrip i dag - til min dejlige familie på vestkysten. Jeg skal hente min mor her i formiddag og så kører vi til Hanstholm. Det er alt for længe siden vi har været derovre, så nu skal det være. Jeg er sikker på, det bliver en meget dejlig dag - vestjyder er noget af det mest gæstfri - og rolige. Deres dialekt står for mig som noget meget hyggeligt - og det dufter af hyben og sommerferie, når jeg tænker på min familie derovre. Vi skal også ned på havnen og snuse til Vesterhavet og havmåger, der er store som fly - jeg er skrækslagen for fugle, men er meget fascineret af deres landingspræstation - de er meget præcise og frygtløse, når de spankulerer stolte rundt mellem garn og kuttere.
Jeg skal lige have pakket strikketøjet, for min mors moster plejer altid lige at lære mig et par smarte strikketricks - ja, det bliver en dejlig dag!

4 kommentarer:

Nina sagde ...

Rigtig god fornøjelse - og I får vist solen med :o)

Margith sagde ...

Det lyder som om det bliver en god dag, Vestehavet er helt misundelig :-)strikketøj og familie. Nyd det.

Miss Midtjylland sagde ...

Nina - tak skal du have - ja, der var godt nok smukt solskin i går, men der var meget glat ovre vestpå :-)
Margith - Tak dskal du have - jeg nød det, kan du tro.

Tina Liel sagde ...

Vesterhavet om vinteren er fantastisk - rigtige naturkræfter! Håber du får dig et par nye strikketricks med hjem!