fredag den 11. december 2009



Så er det første julekort modtaget. Det er simpelthen bare så hyggeligt at få sådan et gammeldaws julekort med posten og julemærker på. Selvom der stod 'Fru Sloth Bjerregaard' derpå - det skal jeg stadig vænne mig til, at det jo er mig. :-)
Jeg skal vist også i gang med at få skrevet mine - listen med dem, der skal have en hilsen er blevet lidt længere i år, men først skal jeg ind og købe en ny kuglepen - det gør jeg altid. Jeg har en vis forkærlighed for nye kontorartikler.

Jeg var til julefrokost med min afdeling i gør - de debitordamer kan godt syne en smule stramme og bestemte til daglig, men der blev løsnet godt og grundigt op i går - jeg har helt ondt i maven af at grine i dag. -Jeg bankede endda min chef i pool to gange :-)

I dag bliver nok en stille og rolig dag, og hvis kræfterne er der, er det vist på tide at vi får set den tredje Stieg Larsson film i aften. Jeg skal jobbe i morgen, men har til gengæld fri mandag. Så skal der jules igennem
Hvad er dine planer for weekenden?

5 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Det er dejligt med julekort :)Jeg skal på arbejde i butikken og pakke gaver ind til det står ud af ørene på mig ;)god weekend til dig :)

Tina kristine sagde ...

Hvor er det fint :0) og fedt med julefrokosten hi hi.. Jeg skal hygge med mand, barn og venner.. dvs.. lege og slappe af ;0)

Rigtig god weekend

Tina Liel sagde ...

Hyggeligt at modtage men lidt sværere at få dem sendt! Ihvertfald for mig. Jeg har en hel samling julekort - dem jeg ikke har fået sendt he he. Lyder til at det var en festlig julefrokost. Er der ikke lige kommet en dansk film af samme navn? Jeg tror vi skal p[ en eller anden tur imorgen alt efter hvor sent drengene sover til! GOD WEEKEND

Piskeriset sagde ...

Det er så dejligt at få julekort :-)
Jeg fik mit første i går og det andet i dag!

I dag har jeg fået klaret de fleste julegaveindkøb - mangler kun 1 eller 2 - og så vil jeg bruge aftenen på at hygge med julekort og indpakning af julegaver.

I morgen skal jeg til træning og derefter holde julefrokost sammen med tre tøser, inden vi partycrasher drengenes julefrokost, og søndag vil jeg slappe samt nå nogle praktiske ting.

Miss Midtjylland sagde ...

Line - ja julekort er knaseme hyggeligt - og sørgeligt nok kan man næsten betegne det som retro - nu er det vel 'julemails' der er fremme?

Tina Kristine - Tak skal du have - det lyder som en knald god weekend du har foran dig.

Tina Liel - sådan har jeg det også! Jeg er super dårlig til at få dem skrevet - men i år skal det være! Jo, der er lige kommet en dansk film der hedder 'Julefrokosten' - Jeg har set den - og kan desværre ikke anbefale den - den er meget meget plat. Det lyder som en god ide med en lille tur i weekenden :-)

IIh Piskeris - julekort er eget værdsatte herhjemme. Det er altså også bare så hyggeligt at pakke alle gaverne ind selv - det gør jeg også. Jeg er dog ikke nået dertil endnu, hvor de skal pakkes ind - men de er alle købt. Hav en rigtig god julefrokost :-)