mandag den 28. december 2009


Så er der simpelthen styr på menu, pynt og cocktails til nytårsaften. Didde, min veninde, kan vist bedst beskrives som Cilit Bang - bare i menneskeform :-) Hun er meget effektiv, og da vi sammen havde lavet en liste over hvad der skulle indkøbes, holdt hun overblikket med listen og stregede ud, hver gang vi fik 'fanget' en af de ting vi skulle have med hjem - og fanget er virkelig det mest præcise ord at bruge i dag - der var super mange mennesker, der havde fået samme idé. Men vi havde på forhånd aftalt at tage det stille og roligt - for bliver man først kørt op, vil indkøbet bare blive helt ulideligt. Det var en rigtig hyggelig tur, men jeg kan godt mærke, at jeg er lidt ør i hovedet. Nu venter jeg på, at Simon har hentet sine cigaretter, og så er der vist dømt sofa og jeg har fået lov at vælge film - så det bliver 'The Women'.
Det skal nok blive godt. I morgen skal juletræet af-pyntes og vi skal have svinget støvsuger og vasket lidt tøj. Jeg kan mærke, jeg nyder, at vi går og hygger os med de ting, der skal ordnes - jeg har vist savnet vores manglende sommerferie sammen. Vi snakker så godt sammen, når vi går og nusser - så det vil vi gøre i morgen igen. Nu skal vi se film, putte under samme tæppe - og måske strikker jeg en pind eller to :-)

Ingen kommentarer: