mandag den 10. august 2009

Jeg er nu den lykkelige ejer af sådan en her. I går havde jeg besøg af en meget god veninde, som er en haj til at strikke - jeg får meget hjælp af hende til mine strikke projekter som i lang tid har ligget meget stille. I går fik jeg strikket en (hel) halv sok, og så blev der ellers snakket, hygget, set tv og ikke mindst vundet garnnøgler op - alle mine nøgler ligger nu i snorlige rækker - utroligt man kan få et kick af det - men jeger bare så glad for apparatet. Jeg har længe kigget efter et og da det så var sat ned på en hjemmesie, slog jeg til.
I torsdags var jeg på besøg hos min allerbedste Lotte. Hun er blevet færdig som lærer og jeg havde en forsinket 'Tillykke, du er lærer'-gave med til hende. Det var en såkaldt nøgleklokke, som jeg vil mene er et af de faste accessories, som enhver lærer med respekt for sig selv må have. Jeg valgte en i mørkebrunt kernelæder fra Hansson. Vi grinede lidt og hun blev rigtig glad for den. Hun skal starte i dag på sit nye job - det bliver super spændende - jeg er sikker på hun bliver den allerbedste lærer på den skole. Det var et rigtig hyggeligt besøg og jeg tror aldrg helt vi bliver færdige med at snakke.
Vi nåede også at få pillet køkkenet ned, så nu skal det afsted til maleren i dag - det er virkelig underligt at se sådan et halvtskilt køkken som vi har nu - hvor er der bare mange ting i sådan nogle skabe. Der skal bare spartles lidt huller så der kan komme nye greb på - det bliver bare så fint!

Ha en fantastisk mandag - selvom det regner :-)

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Og regn vil vi gerne have hos os, det er så tört!
Glädr mig til at se dit nymalede kökken.

Mette Lykke sagde ...

Den garn maskine bliver du glad for..
Smil fra Ærø.

Unknown sagde ...

Godt du har gode venner :-)