tirsdag den 11. august 2009

Tal til mig, gås!


Sådan sagde simon i går. Det skal så lige siges, at vi i weekenden har set TopGun og Simon tit har en lille leg, hvor han oversætter citater fra engelsk til dansk - og så får det tit en helt anden betydning. Citatet er fra dé, hvor Maverick igen skal op i et fly og alle frygter at han går i panik - så klemmer han lige Goose's metalskilte - og så kan han bare det hele. Simon skulle sætte glasvæv op - det er mindst lige så stor en kraftpræstation for en elektriker - for det klør! Jeg kunne slet ikke få luft af grin. I dag står den på job igen - og vi er som altid stærkt underbemandede - Tal til mig - Gås!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor lyder han skøn, din Simon! Go humor! Og det lyder til at I hygger er sammen :-) Ha en skøn dag...

Tina kristine sagde ...

Godmorgen gås... hi hi kuinne ikke lade være..
I har sku forstået at have humor hi hi fedt ;0)
Hav en fantastisk dag

Samtal från min trädgård sagde ...

Og jeg kan lige huske, hvor det er i filmen!
Og nu er jeg färdig med at grine!

Piskeriset sagde ...

Hæhæ! Åh, jeg tror, jeg har det som Simon - jeg kunne have fundet på det samme :-)