lørdag den 15. august 2009

Køkkendrømme...

Efter vi har besluttet at få køkkenet malet har vi snakket meget om andre ændringer, der skal laves. Vi snakker om fliser, farver, træ, porcelæn, armaturer. Nu er planlægningen færdiggjort og jeg skal nu på min første tur alene i Stark efter materialer. Jeg ville gerne have et superflot landkøkken med lækre hvidevarer og et kæmpe langbord, men jeg er nødt til at tage hensyn til, hvad et parcelhus fra 1960erne kan bære. Det er vigtigt for mig at få en linie igennemhuset, så der ikke eksisterer voldsomme stilskift fra bad, stur og køkken. Desuden har vi et bundsolidt køkken i super god kvalitet - det skal blot friskes op, så det er bæredygtigt i 2009. Så nu er beslutningen om et hvidt køkken med sorte brudstykker taget. Det er desuden en meget økonomisk fornuftig løsning - så det er jo en ekstra bonus. Senere i dag skal jeg bage og ellers bare hygge med Simon.
Hvad skal i lave?

5 kommentarer:

Villa Luftslottet sagde ...

Kjempefint kjøkken:) Jeg har stor sans for gamle kjøkkeninnredninger som pusses opp, det er en egen sjarm med det:) Kos deg med baking og din kjære:)

Samtal från min trädgård sagde ...

Her skal vi kun slappe af. Gläder mig til at se dit kökken, regner med at vi skal samme vej til efteråret med nyt kökken og alle beslutninger.

Kirsten sagde ...

Billedet af køkkenet er ellers fedt ;-)

Jeg - hvis jeg boede i egen bolig - ville ønske mig et stort, lækkert landkøkken, i LYSE farver... med kæmpe meget bordplads og hygge ;-))

Pernille på 1. sagde ...

Hvis jeg boede i mit eget vile jeg ønske mig et køkken der var helt i hvidt, bordpladen skulle være skinnede hvide kakler, ingen overskabe, gaskomfur og smeg køleskab :) - kingfisher reol- ak jeg kan blive ved at drømme :)

Jeg er ved at lave flæskesteg og så skal jeg spise mig tyk og fed !

Knus

@ sagde ...

Hej, jeg er lige faldet over din blog :-) Dejligt med køkkendrømme - og skønt at læse om dine tanker omkring det med stilen i og til huset. Det hele skal jo hænge sammen - også drøm og virkelighed.