fredag den 26. februar 2010


I dag er det weekend! Simon og jeg skal på roadtrip - det bliver simpelthen så hyggeligt!
Desuden skal der provianteres, laves madplan (åh, så voksne vi er), fjernes sne, og så er der ellers en helt blank weekend at gå igang med - det er den rene svir! Selvom der er så meget sne udenfor, at vi giver det væk uden beregning, så tør vi godt futte afsted i mazdarattien - vi har de bedste dæk på i hele verden - og desuden er jeg den bedste bilist i hele verden(hooooost) - så kan det jo slet ikke blive andet end en god tur. Vi skal spise frokost sammen og snakke en masse - jeg savner ham en smule. Simons humør har været lidt fraværende i forbindelse med at han nu har været ledig i et par uger - han har mærket bureaukratiets værste sider, fordi der nu er to sæt love, der dækker samme område. Heldigvis fik vi i går bekræftet, at de faglige kurser han har krav på, nu er i orden at han deltager i. Der er så mange regler og paragraffer at de sagsbehandlere der er sat til at følge dem kan blive noget så forvirrede. Så i går tog lederen af Jobcenter Aalborg sig af sagen og det endte med at de måtte erkende, at Simon havde ret og havde krav på sine 6 ugers kursus - heldigvis. Simons humør er nu kommet igen - og jeg nyder, at vi skal være kærester i dag. Hundedamerne har fået nye stier i græsplænen, for som du kan se på billederne at sneen en direkte opfordring for udbryderkonger - heldigvis er strejf ikke noget damerne gør i, men for en sikkerheds skyld er der nu gravet stier hele vejen rundt - vi skal jo passe på vores små hårbolde.

Jeg synes forresten at du skal kigge på Nordhjems hjemmeside - de har fået en masse nye Greengate latte kopper - de er simpelthen bare så fine og kan virkelig lokke mig i fordærv :-)
Du kan finde fristelserne på dette link:

http://www.nordhjem.dk/products/productlist.aspx?searchtext=latte

3 kommentarer:

Signe sagde ...

Tak fordi du mindede mig om Nordhjem. Tænk jeg havde helt glemt dem efter at linket smuttede i forbindelse med computer skift.

God weekend til jer.

Signe

FruOlsen sagde ...

nåååå, hvor er de søde... håber I får en god weekend.. kh momse

Nette sagde ...

Det er godt, han kan finde ud af at kræve sin ret!

En anden gang kunne vi godt lige aftale, at du bander mig fra din blog, når du poster sådanne links. :-)

Her laves madplanen på fem minutter, eller der under af undertegnede, og så har resten bare at makke ret. Man kan selvfølgelig altid komme med ideer, og der kan altid laves om og sådan. Det må jo ikke blive FOR voksent. ;-D

god weekend.