søndag den 28. februar 2010

Vi har hygget her til formiddag - uden at lave noget som helst andet end at sætte vaskemaskinen igang. Pæretærten er i ovnen - den kom jeg aldrig i gang med i går - til gengæld var vi alle - inklusiv hundedamerne på besøg hos en anden lille hund, der blev meget glad for gensynet med damerne. Der blev leget til den helt store guldmedalje og jeg kom igang med de sokker, jeg har lovet at strikke til Simon. Jeg er ikke særlig vild med at strikke rib, så det skal hurtigt overståes, så det hyggelige ved strikkeriet kan begynde :-)
Vi skal på tur her i eftermiddag, så når vi kommer hjem, står den på forloren hare efter Simons bestilling og så pæretærte til dessert.
Det er hyggeligt med søndag!
Hvad laver du?

1 kommentar:

Piskeriset sagde ...

Jeg vasker også tøj! :-D

Så har vi lige ryddet op efter festen i går, og resten af dagen skal gå med noget papirarbejde, planlægning og forhåbentlig også lidt hygge :-)

Hav en dejlig søndag!