mandag den 8. februar 2010

Mandags-smilebånd...


Kære John



Jeg håber du kan hjælpe mig. Forleden dag, da jeg tog på arbejde, efterlod jeg min mand derhjemme, foran TV’et. MIn bil begyndte at lyde mærkelig og ca. en kilometer hjemmefra gik den i stå. Jeg måtte gå tilbage for, at bede min mand om hjælp. Da jeg kom hjem, kunne jeg ikke tro mine egne øjne -Han var i vores soveværelse med naboens datter!

Jeg er 32, min mand er 34 og naboens datter er 19. Vi har været gift i 10 år. Da jeg fangede ham i hans utroskab, brød han sammen og tilstod, at deres affære havde stået på gennem de sidste seks måneder. Han vil ikke gå med til nogen form for rådgivning og jeg er bange for, at jeg er på kanten til et nervesammenbrud - kan du hjælpe mig.



Kærlig hilsen Gudrun.



**

Kære Gudrun



En bil der efter så kort en køretur, begynder at opføre sig som du beskriver, kan have flere motor mæssige årsager. Check først om der er kondens i brændstof tilførslen. Hvis ikke, så check vacuum rørene og pakningerne på indsugnings manifolden. Check også alle stel forbindelser. Hvis intet af ovenstående løser dit problem, så kan det være selve brændstof pumpen der er defekt og ikke yder et stort nok tryk mod indsugningen.

Jeg håber dette kan hjælpe dig.



John.

Ja... så enkelt (og måske også en tand grovkornet) kan kommunikationen mellem mænd og kvinder beskrives...

3 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Hi hi de var nu gode! Puh den London cocktail lyder nu lidt vild! Ved ikke om jeg havde turde tage den. Lyder til at du har en god arbejdsplads og hvor er jeg misundelig over at du skal til foredrag med Chris MacDonald!!! Jeg ville også have taget til globryllup hvis det var en gammel klassekammerat - man får et helt andet forhold til sådan noget når man selv har prøvet det. KNUS

Miss Midtjylland sagde ...

Det var en hård cocktail, kan jeg godt afsløre - den slår sokkerne af mig :-)
Ja, bryllupper er bare noget helt andet når man selv har gennemgået den smukke ceremoni.

Sincerely Sus sagde ...

Hahahahahahahahahahahaha.. Hvor er den FANTASTISK :) Dejligt med et smiL..