torsdag den 18. februar 2010


Ja... Jeg ligger her stadig... jeg har det som om jeg har slugt 4 km sandpair korn 35 og derefter en meget langhåret kat. Jeg ligner en albino, der er blevet så forskrækket, at al farve (som en albino jo ikke har) er raslet af ved et frygteligt uheld. Min næse kunne være arvet fra Michael Jackson - den er næsten pudset væk. Puuha... jeg kan høre, jeg næsten er mande syg nu!
Noget godt er, at nu ruller Operation Påskeglad igen. Jeg har været med i 4 år nu, og det er simpelthen så hyggeligt. Er du ikke meldt til, så send en mail til pernille@prelsborg.dk og få dig meldt til.
Du kan læse meget mere via dette link, hvor reglerne også kan findes.

http://www.prelsborg.dk/2010_02_01_archive.html#503024220165340344%23503024220165340344

2 kommentarer:

Prophecy sagde ...

Den pakke påskeleg lyder sjov. Har meldt mig under fanerne, for pakker fra ukendte er fede.
God bedring!

Kirsten sagde ...

Har også meldt mig under fanerne, for andet år i træk... det er så hyggeligt ;-)