lørdag den 6. marts 2010

Det endte med at blive en helt god dag - tocifteret beløb retur fra skattebassen, besøg af rigtig god ven - jeg nåede også en kop the hos naboen og loppis ved Abbe Pierre og indkøb til laaaangt ind i næste uge. Desuden blev jeg ringet op af min nye chef, der havde sørget for en rigtig pæn lønregulering som så er gældende fra maj - så dejlig en dag!
Jeg ville rigtig gerne have sat en masse billeder ind fra Abbe Pierres klunsere, for der er rigtig mange indtryk -og ikke mindst ting deroppe. Men der var simpelthen så fyldt af mennesker, så det kunne slet ikke lade sig gøre. klunseren ligger på et nedlagt landbrug, for loppis så foregår i staldbygningerne. Og det er stort - og godt!- Dog er de blevet meget prisbevidste om, hvad de vil have for genbruget, så man skal se sig for. Men man kan også være heldig og gøre et usandsynligt godt kup - min søster har engang købt en svinefin Silvercross barnevogn for sølle 250 kr.. Jeg sætter billeder ind af mine køb senere i dag, når jeg kommer retur fra arbejde. Jeg kom nemlig også derfra med guld for 60 kr. i alt - og som min bedste ven siger: Det er ikke al guld, der skinner! (men det er mest, hvis jeg stiller spørgsmål til noget af det han har opbevaret i sin garage. Han er nemlig også en 'den gemmer jeg liiiige, for tænk nu hvis...'-person - ligesom jeg).
Job i dag bliver sikkert hyggeligt, for det er lørdag, og så kan jeg lytte til Mads og Monopolet, mens der ryddes op i bunker og lister. Jeg håber, vi kan komme et godt stykke - så kan min nye bosswoman også se, at det var en rigtig god gerning, som var os alle velforundt, da hun fik lavet lønstigning.

1 kommentar:

Rasmine sagde ...

Til lykke med alle de gode ting!

Ih, hvor jeg kender det der med 'den gemmer jeg liiiige, for tænk nu hvis...' - men nu skal det være slut! Det kan være, at andre er heldigere, men det er meget sjældent, at 'tænk nu hvis' er blevet til virkelighed hos mig, så nu er min tålmodighed slut. Alt, hvad jeg har af den slags kommer ud her i løbet af foråret, og det er noget af et projekt, selv om jeg bor i halvandet værelse med alkove!