fredag den 12. marts 2010

En lille reklame....

Egentlig er jeg nok ikke den, der synes at madblogge er det mest interessante - jeg finder det meget mere interessant at læse om personen bag bloggen og det liv der leves hos andre bloggere. Madblogge er dem der besøges, når inspirationen i mit eget køkken skal have et nøk opad. Ellers finder jeg opremsen af opskrifter med et tilhørende billede en lille bitte smule kedeligt i sig selv - det er brugsinformation og inspiration, men det er de indlæg jeg bruger kortest tid på at læse hos andre bloggere. :-) Dog har jeg alligevel fundet en, som jeg tit besøger - selvom jeg ikke behøver inspiration, nok mest fordi jeg synes det er interessant, fordi det er så langt fra mit eget køkken.
Den er helt klart et besøg værd, hvis du har tid en dag: www.smittenkitchen.com
Hun er newyorker og disker op med ting som for eksempel breakfast pizza, St. Louis gooey buttercake og monkey bread, som jeg har læst andre bloggere også forsøger sig med - og billederne i sig selv gør bloggen rigtig lækker. Især skal jeg selv have prøvet hendes chocolate souffle cupcakes med mint cream - det er nok en af dem, der sætter sig direkte på sidebenene - så er du advaret :-)

2 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Jeg blev godt nok også lidt forelsket i det der Monkey Bread(alene navnet er nok:))..
Mon ikke jeg bliver nød til at prøve at bage det til en brunch en dag...

Piskeriset sagde ...

Jeg har kigget der et par gange, men jeg tør simpelthen ikke følge regelmæssigt med, for så vil jeg bare få endnu flere ideer og opskrifter, som jeg bliver nødt til at afprøve :-D