fredag den 19. marts 2010

SuperBest goes USA


Jeg forvildede mig ind i SuperBest en formiddag før jeg skulle møde på job - den ligger på toppen af bakken på vej ud mod Skalborg. Jeg skulle egentlig bare have noget yoghurt som jeg spiser som mellemmåltid på job, hvis blodsukkeret skulle droppe for meget. Jeg handler til daglig hovedsageligt i Netto og Fakta, så det er et godt stykke tid siden jeg har været i SuperBest. De har fået utrolig mange udenlandske produkter og mærker, så besøget tog noget længere tid end forventet -heldigvis var jeg der i god tid. Der var rigtig mange spændende ting, og jeg tog lige et par billeder i sukker afdelingen, hvor mange produkter man kender fra besøg i andre lande befandt sig, så det var hyggeligt med et lille gensyn - selvom prisen er lidt hamper. Imellem kunne man finde både Aunt Jemimas syrup, Betty Crocker produkter, Tootsie rolls og Cadburys chokolade. Ser det ikke bare spændende ud? :-)

3 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg elsker at prøve nye produkter, og lige mht. specialvarer er Superbest faktisk ganske gode. Jeg kan godt forstå, der lige skulle bruges lidt ekstra tid i butikken ;-)

Mig sagde ...

Den super best jeg her i nærheden , har aldrig den slags special vare... Meget irriterende !!!

Den er SÅÅÅÅ kedelig...

Øv... fnis

Hyggehygge

Tina Liel sagde ...

Jeg eslker også når der er nye amerikanske produkter i butikkerne. Her har vi en hel amerikansk butik. Hvis der kan købes Tootsie rolls i DK er der vist en opskrift jeg skal dele med jer en dag - bare vent ;-) KNUS♥