fredag den 5. marts 2010

Kære fredag...

I dag har jeg fri - jeg skal så til gengæld arbejde gennem hele weekenden og frem til næste kære fredag. Det er ok - det er i weekenden til dobbelt løn, så jeg klager bestemt ikke. I dag får vi besøg af en tømrer, som skal kigge på en fiks løsning til hvordan vi får lavet en dims, der gør, at vores stablede brænde ved siden af pejsen ikke skrider. Han er super kreativ og kender min stil og smag, så han får frie hænder. Det giver som regel det bedste resultat. Vi skal også en tur forbi Abbe Pierres klunsere. Det har jeg ikke været i tusind år. Hvis du ikke ved hvad Abbe Pierre er, så er det en organisation, der sælger genbrug til gode formål. Det er ude på en gård og der kan man ALTID gøre sig de bedste kup - så det skal vi i dag :-)
Simon sover endnu - så jeg sidder i kø på www og lurer, om vi skal have penge tilbage i skat - det skal Simon - en pæn sjat endda - men jeg kan ikke få lov selv at komme ind og kigge, for systemet er overbelastet. Jeg har heldigvis tålmodigheden med her fra morgenstunden!

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Dejligt med en fridag, og ja til dobbelt løn i weekenden er jo ikke, at kimse af... nej skattesiden bliver da vist ikke lige nu, har også prøvet at komme derind, det vil ikke rigtig lykkes for mig ;-)

p.s. vil så gerne have en STOR slat penge tilbage ;-))

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg håber, at du også fik en sjat penge tilbage, så du kan spendere lidt. Det lyder dejligt med klunserne, det mås vi også pröve når vi kommer til DK igen.

Miss Midtjylland sagde ...

Jeg fik en super pæn del retur - det var dejligt!
Det tog mig også en del tid at komme derind. Men hvis man har lidt tålmodighed, skal det nok lykkes. Kirsten - jeg er sikker på, du nok har fået penge retur :-)
Samtal: Klunseren var fantastisk! Der var bare mange mennesker, så jeg blev lidt stresset. næste gang vil jeg derind senere, hvor der ikke er så stort et rykind.