fredag den 26. marts 2010

I'm so egg-xited!!!


He he - ja det er jeg altså. For Simon kommer fra kursus i dag. Jeg blev i denne uge slået hjem - ligesom ludobrikkerne, for jeg klaskede gerade ind i en babyhjort, som døde på stedet - det gjorde min bil næsten også - en kæmpe bule og ny forskærm og lygte samt blinklys koster det. Så det har jeg brugt rigtig lang tid på at få ordnet - bulen er væk og vi venter nu på at lygten arriverer - for en sådan har ikke været til at støve op i hele Nordjylland. Heldigvis virker lygten stadig, men den der midlertidig sat fat med lidt 'cowboytape' som mekanikeren kaldte det - så vi ikke får problemer med ordensmagten. Det er simpelthen så ærgerligt - jeg har været rasende gal helt ned i maven uden helt at ide hvorfor, men det handler nok lidt om, at Simon og jeg for nogle år siden kørte galt med en skibus ud over en skrænt og havde jeg ikke grebet Simon, var han fløjet ud af forruden og bussen var landet på ham - det tog en del ture hos psykolog - og skrækken for at få det så skidt igen sidder nok stadig i mig.
Nå, men jeg har fået forårstrimmet terrassen, ryddet op i hele hytten skiftet sengetøj (der findes intet bedre at komme hjem til), plantet en masse forårsplanter i krukker som nu står og venter på at hilse ham velkommen hjem. Jeg har også hængt disse æg op i nøddetræet som står ude foran - jeg ved gost det ikke er påske endnu - men det ser da hyggeligt ud - og jeg glæder mig til at se ham. Jeg må nu indrømme, at det også har været rasende hyggeligt at være alene - det prøver jeg nemlig ikke så tit. Så nu har jeg lige spist morgenmad i udestuen - en lidt kølig fornemmelse, men med et vattæppe og det nyeste dameblad har jeg besluttet at det bestemt ikke var sidste gang jeg gør det her i foråret.
Jeg nåede ikke at hente komfuret, samle ikeareolen og sengerammen - så det kan han passende gøre, når jeg er på job i morgen - Jep jeg er stadig snedig!

2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det var da en grim oplevelse, godt du ikke kom noget til.
Jeg nyder også at være alene indimellem, bare der at man ikke skal tænke på aftensmad, lige når man står ud af sengen.
Og bare kan tag lidt lækkert til sig selv, og en stak boligblade...
Ha´en dejlig weekend.
Knus Susi

Tina Liel sagde ...

Sikke alle de dejlige overraskelser du har til Simon. Hvor surt med den hjort men godt der ikke skete dig noget. Kan godt forstå det er en dum oplevelse specielt efter den ulykke I har været igennem. Det var da virkeliog en slem ulykke men tænk at du har reddet din kæreste. Det er da vildt. Dengang vi boede i Danmark for mange år siden kom der er rådyr galoperende hen over markerne på vej tio Svendborg og lige ind i vores bil. Min mand synes det var ldit underligt at danskerne chekkede rådyret inden de så om vi havde det godt ;-) Der skete hverken os eller rådyret noget men sikke en forskrækkelse. KNUS♥