tirsdag den 23. marts 2010

Drivhusdrømme - og kæresteoverraskelse!


Så er det tirsdag... puha, jeg synes det er lang tid siden, jeg sidst har skrevet et indslag, men jeg synes bare jeg har haft lidt travlt. Jeg har fået en masse nye arbejdsopgaver, og en af dem er blandt andet en frivillig ekstravagt en weekend indimellem. Opgaverne der skal laves der er super spændende, så da muligheden bød sig, sprang jeg på. Så jeg har arbejdet både lørdag og søndag. Dog er opgaverne ikke mere omfattende, at jeg var færdig ved middagstid begge dage, og da jeg kom hjem søndag, havde søde Simon lavet den lækreste brunch, med små pandekager, yoghurt med müsli, lækkert brød, små frikadeller, varm leverpostej, små kartofler og en masse andet, som vi selvfølgelig slet ikke kunne indeholde, men lækkert var det. Bagefter var vi en tur i haven.Billedet her, er nu ikke den model af drivhus, som vi får herhjemme - men det er bare så fint - og man måjo gerne ønske og drømme, ik? Simon luftede hele græsplænen med en løvrive, for den har godt nok taget skade af al den sne - men løvriven pyntede på det. Der blev ryddet op på terrassen - gamle efterårsblade, og potter har vist fået sig en ordentlig susetur.
Men nu er terrassen super fin - det ved Simon nu ikke, for han er på kursus i denne uge, så vi ses først igen fredag. Så det bliver en overraskelse, for der er også flyttet rundt på terrassen indretning. Jeg er så spændt på, hvad han synes om det.
Jeg vil i det hele taget lave en masse overraskelser for ham i denne uge - der kommer nyt komfur ind - en ny reol til al vores fodtøj i gangen - fuldt rengjort hus - fine forårsblomster, der hilser ham velkommen hjem i krukker og potter på terrassen og ved hovedtrappen - påskeæg i træerne - og en ny sengeramme i soveværelset - Jeg ved slet ikke, hvornår jeg lige synes, jeg har tid til at jobbe i denne uge - det er stressende sådan at være tidsbegrænset single. :-) Jeg glæder mig sådan til at se, hvad han synes om det hele. Desuden er der også en lille gevinst i det for mig selv (hæ!) - for hvis alt er funklende rent, nyrevet og fint - så er der ingen undskyldning for ikke at sætte drivhus op i påsken :-) SÅ snedig jeg er :-)

2 kommentarer:

Malene og Ditte sagde ...

Hey Huset I Hou..

Det var da et fantastisk tidspunkt at falde over din blog. Glæder mig til at følge med i drivhusdrømmen, og tror på at selvom I får et mindre et, end det du drømmer om der på billedet, så ved jeg at når det er jeres helt eget drivhus der skal bygges op nu, så kan det næsten ikke blive bedre. ;)

Det var godt nok en dejlig overraskelse ham Simon ventede med. Hvor er det dejligt at høre at også mænd kan overraske med sådanne ting. :)

Hilsen Ditte

Tina Liel sagde ...

Snedig er du he he!!!! Dejlig overraskelse Simon gav dig og med alle de overraskelser du har i ærmet bliver det vist ikke noget problem at få ham til at sætte drivhus op. Der er nu ikke noget bedre end at kunne overraske hinanden. KNUS♥