tirsdag den 9. marts 2010

Give away-blogleg


Jeg var så heldig og super hurtig, så jeg kom med i The Vintage Hausfraus blogleg.
Den skal jeg nu føre videre -Vil du lege med?
Det er ganske simpelt - hvis du vil lege med, skal du som en af de tre første læge en kommentar på dette indlæg -husk at sende din postadresse til mig via mail: pia.s.bjerregaard@gmail.com
Herefter skal du selv udlodde 3 gaver, som tre af dine læsere kan melde sig til, og derefter modtage en gave - hvad det er, bestemmer du selv.



Hvad du vinder hos mig, er en hemmelighed - men jeg vil gerne vide:
Yndlingsfarve
Har du dyr?
Har du have?


Jeg har herover vist, hvad jeg selv modtog.

5 kommentarer:

nkitkat sagde ...

oh wow det ser som om jeg kan naa det :-) jeg vil gerne lege med :-)

nkitkat sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
MissT sagde ...

jeg vil også gerne lege med...
Kan jeg nå det?

Miss Midtjylland sagde ...

Det kan du helt sikkert - der er endda plads til en mere :-)

Rikke R sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.