lørdag den 23. maj 2009

Det rykker da lidt


i mig for at komme ind at se alle de smukke kostumer i eftermiddag. Jeg har tidligere været med i optogene, men det er ligesom om jeg aldrig bliver en del af det helt selv. Jeg finder større glæde ved at se optoget, for deltager jeg selv bliver jeg ofte ret fuld ret hurtigt og jeg går glip af de smukke udklædninger, som oftest er de forreste i optoget. Når man selv deltager, ser man kun det der er lige omkring sig. Oprindeligt havde jeg en aftale med en veninde, der har det på samme måde om at spise frokost inde i byen og så se optoget, men der kom lige en 70 års fødselsdag, som krævede tilstedeværelse - optoget er der også næste år! Her til formiddag har jeg istedet fixet lidt klip fra tidligere optog og hørt den sang, som for mig er den ultimative 'kom-i-karnevalshumør-i-løbet-af-2-sekunder-sang: http://www.youtube.com/watch?v=IWKhbR33bww - det må udgøre karneval for mig i år - og så får jeg nok alle historierne fra Sidney Lee og Guldkaramellen senere.

1 kommentar:

Madame sagde ...

Sikke et dejligt billede! Livsglæden lyser ud af den frodige og smukke kvinde. Jeg synes også, det er mere spændende at kigge på karneval :o)
Og din herlige sang fik mig lige til at rejse mig op og danse med!

Ha' en dejlig søndag ;-)