lørdag den 16. maj 2009

@work


I dag er jeg blevet 'velsignet med en arbejdsdag - jeg er ikke videre oplagt til det, men sådan er det jo engang imellem. Jeg kan mærke i mine arme, at jeg ikke just er golf-pro endnu, for de er syret helt til - den ene især. Arbejdet i dag skal bare overståes. Vi er ikek mange på arbejde sådan en lørdag, så her er stille - det nyder jeg lidt. jeg kan dog godt forestille mig at det senere på dagen bliver lidt kedeligt :-)

I aften skal vi spise sammen med et vennepar - og så skal vi spille spil og hygge. jeg ved det bliver en god aften, for vi har tit haft sådanne aftener. det er efterhånaden et stykke tid siden sidst, så jeg glæder mig!

Hvad skal du lave i dag?

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg skal faktisk også på arbejde - dog kun i et par timer i eftermiddag, når jeg har været til træning. Bagefter skal jeg hjem og teste en ny opskrift, for vi får gæster i aften, som er inviteret til god mad og brætspil. Jeg glæder mig!

Hav en god dag :-)

Anette sagde ...

Vi har kun lidt rengøring og indkøb og vasketøj på programmet - ellers ren afslapning med hvad vi nu kan finde på. God lørdag ;)