tirsdag den 5. maj 2009

Ferie!


Jeg var lige et smut forbi min arbejdsplads her til morgen for at få indblik i det store billede af organisationsændringen. Jeg fik allerede i går at vide, hvor jeg skulle placeres, så nu skulle rammen om puslespillet sættes på plads. Ændringen sker i forbindelse med en fusion af to meget velkendte brands i Danmark, og det er meget spændende at være en del af processen. Jeg har fået ny chef og ny stilling, og jeg kan ikke lige gennemskue følgerne af det hele, men jeg synes, det tegner godt. Ligenu trænger jeg dog mest til bare at holde ferie, så efter infomødet tog jeg ind for at finde inspiration til gaven til mors dag på søndag. jeg var en tur forbi Lange Keramik, for min mor elsker tingene derfra. Jeg har en masse billeder derfra, og jeg sætter dem herind på bloggen senere. Ligenu skal jeg først have mig en sandwich og en flødebolle fra Frellsen. Min tur gik også forbi boghandlen, hvor jeg købte 4 nye bøger - kogebøger og havealmanakker. Så nu er jeg parkeret i udestuen med laptop, kaffe, strikketøj, bøger og hundedamerne - og jeg tror, vi bliver her et par timer endnu!

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Det lyder da faktisk spændende det der er ved at ske på din arbejdsplads, det kan jo være at der bliver noget positivt ud af det.
Min mor har fødselsdag dagen efter mors dag, så jeg plejer at slå det sammen, jeg skal også ud og have noget inspiration i dag til hendes gave :)
Knus

Miss Midtjylland sagde ...

Ja det er sådan lidt begejstring med forbehold, nu hvor jeg jo ikke ved helt hvordan det bliver.
Hvor er det pudsigt - min far har fødselsdag på fars dag!

Irene sagde ...

Ih..hvor lyder det hyggeligt....især det med flødebollen og udestuen ;-)

Miss Midtjylland sagde ...

Cakeaholic - ja, det var bestemt ikke værst! Bare sidde her med terassedøren åben og lytte til vinden - det er desværre for koldt at sidde ude.

Anette sagde ...

Hvis man er positivt indstillet er det ofte lettere at komme igennem omstruktureringer på arbejdspladsen og det lader bestemt til at du er det. Håber du bliver glad for de nye opgaver. Glæder mig til at se billeder fra Keramik- værkstedet. God tirsdag.

Miss Midtjylland sagde ...

Anette - tak skal du have. Ja, jeg håber, det bliver godt - og jeg er ikke i tvivl om, at det bliver spændende. - Billeder er lagt ud.