lørdag den 30. januar 2010

Hvad bruger jeg egentlig min tid på???

Jeg synes egentlig, at jeg hele tiden laver noget, men egentlig kan jeg ikke rigtig sige, hvad jeg har lavet, når jeg bliver spurgt. Men her er så billeder af de ting, vi så har tusset rundt og fået færdige i den sidste periode. Køkkenet er næsten færdigt nu:



Jeg har haft lidt problemer i vores vaskerum - eller fadeburet- som vi kalder det, for det er et kombineret vaskerum og kolonialrum, for de plastikspande jeg opbevarer vaskepulver i er virkelig ikke kønne. Men nu er de skiftet ud med fine gamle bolcheglas hvor jeg har klistret mærkater printet ud fra hendesverden.dk på, så der er styr på white og color. - Nu er de mere præsentable, og jeg har længe gerne villet have et lille bord derude til netop sæbe og de andre ting, jeg bruger i forbindelse med tøjvask. Det er lidt panglet at skulle i skabet hver gang - hihi.

Så det er nogle af de ting, jeg har brugt meget tid på at få gjort færdigt. Nu står den på syning af puder og så skal der bages en enkelt kage, for vi får med næsten 100 % sikkerhed besøg i morgen -og jeg har vist ikke ret meget andet end ketchup og øl at byde på.
Dagens op: Der er rent og pænt overalt og jeg skal kun lave ting i dag, jeg elsker.
Dagens ned: Vi er desværre ikke helt færdige med at spartle endnu - men mon ikke det slutter i aften, så vi kan blive færdige med dét projekt også.
Dagens tip: Photoscape er simpelthen fantastisk - det er super sjovt at lege med.
Dagens spørgsmål: Hvad skal du have til aftensmad? Jeg er helt tom for ideer i øjeblikket, og jeg synes virkelig, at vi får de samme 12-15 retter og så starter vi forfra. Nye og spændende ideer modtages med kyshånd. -NYS!

5 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Wow, køkkenet er bar blevet så flot!
Idag skal vi have kylling tikka masala a la jamie Oliver...
Jeg kan anbefale Baronessens kyllingelasange, den smager uper godt:)

Miss Midtjylland sagde ...

Tak tak - ja, jeg er også blevet rigtig glad for det - det virker, som om køkkenets tænder lige har fået en afblegning og nu står og smiler hele tiden - jeg overvejede solbriller i det første stykke tid jeg gik derude, for jeg skulle lige vænne mig til at det hele var så lyst og hvidt.
Jeg har noget hakket svinekød, jeg skal have brugt, men frikadelle rog karbonader er bare alt for brugt herhjemme. så nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op med det

Piskeriset sagde ...

Sikke hyggelige billeder - og god idé med glassene :-)

Jeg orkede ikke at lave det vilde til aften og var heller ikke særlig sulten, så det blev en gang tunsalat med wasabi samt grøn salat til.

Miss Midtjylland sagde ...

Piskeris - nem aftensmad er bestemt heller ikke at kimse ad :-)

Kirsten sagde ...

Det er vel nok et lækkert køkken I har fået ;-) dejligt lyst. Skønt.

Det er en rigtig smart idé du har fået, det med at hælde det kedelige vaskepulver op i nogle lækre glas med etiketter på. Det er da "luksus" på en billig måde ;-)