fredag den 22. januar 2010


Så blev det ENDELIG weekend! Jeg ser bare så meget frem til forår og udeliv igen. Imens jeg venter, kan jeg så se frem til en weekend, hvor det praktiske i høj grad kombineres med det behagelige. I morgen kommer min mor og hendes mand og hjælper med at skifte døren i værkstedet. Imens skal min mor og jeg sladre og hygge. Jeg har inviteret dem til frokost og har lovet elektrikeren og tømreren ribbensteg, så det skal nok blive et hit. Om formiddagen skal jeg høre Mads og Monopolet, mens de praktiske ting ordnes - heldigvis er det kun lige støvsugeren der skal luftes, der skal støves lidt af og vaskes tøj, så det er hurtigt overstået.

Lørdag aften skal jeg mødes med resten af Spilleklubben, og det er vores tur til at tage snacks med, så det skal jeg lige have fundet ud af, hvad det skal være. Det er simpelthen så hyggeligt - jeg ELSKER at spille spil. Bezzerwizzer plejer at være det største hit, men også Cranium, Trivial Pursiut, Partners er på hitlisten.
Søndag skal bruges på lidt hygge med at sy nogle puder, som har ligget og ventet på mig i et stykke tid efterhånden. Ellers er det bare bøger, strik og bagning, der skal hygges med søndag - og en tur på genbrugspladsen.
Sikke en dejlig weekend!
Dagens op: Weekend 15.30 - og pandekager i kantinen!
Dagens ned: Udsigt til mere sne i morgen.
Dagens tip: Jeg har opdaget, at det rent faktisk bliver lysere nu - trods ond kulde og fæl sne :-) pift pift!
Dagens spørgsmål_ Kommer der noget, der er værd at se i tv? Jeg skal nemlig bare flade ud i dag :-)

3 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

En spilleklub - hvor er jeg misundelig. Jeg elsker at spille. Kan måske overtale de danske piger hernede til sådan en klub. SIkke en hyggelig weekend forude. Uhm ribbensteg lyder skønt! KNUS

Mig sagde ...

Lyder som en dejlig weekend !

Hyggehygge

Miss Midtjylland sagde ...

Tina - det er simpelthen også bare så super hyggeligt. Vi er tre par, som er ca. på samme stadie i livet, så der er mange ting vi har til fælles - snakken flyder så dejligt.
Julemig - ja, det er i hvert fald ikke en dårlig weekend :-)