mandag den 4. januar 2010

Så er første arbejdsdag i år overstået, og jeg er lige landet i sofaen - jeg har bevilget mig selv fem minutters bloggeri inden det hedder tandbørsting og høkasse. Da jeg kom hjem i dag, blev der ryddet op i værkstedet til den store guldmedalje, men vi er langt fra færdige. Jeg VED bare, jeg er smadret i ryg og skuldre i morgen. Egentlig var det ganske ok at komme retur på job - en kollega, der har været på barsel er kommet retur - og hun er bare super sød. Hun er min nye sidekammerat, så det skal nok blive hyggeligt!
I morgen står den på akkurat det samme som det jeg har lavet i dag - arbejde og oprydning. Faktisk fandt jeg de fineste støbte metalskilte nede i værkstedet - det er til at stikke i jorden i køkkenhaven, for at markere, hvor der er sået salat, ærter, løg, tomat og så videre - der er mindst 12 forskellige - og de er super fine. Jeg har ikke lige haft kamera med mig i dag - så det får i at se i morgen istedet.

Jeg håber, du også har haft en god start på årets første arbejdsdag - Jeg synes efterhånden at Ole Lukøje kalder lidt på mig nu


Nat nat!

Ingen kommentarer: