søndag den 17. januar 2010


Jeg har fundet dette billede i dag - det er fra Filipinerne. Simons bror er rejst derned i går og skal være der det næste halve år. I øjeblikket er han landet i HongKong. Sikke et eventyr han skal ud på. Det er en praktikplads han har fået i forbindelse med sin uddannelse som idrætspædagog. Han har også oprettet en blog, som jeg ser meget frem til at følge.
Vi har derfor været på weekendtur til Århus. Her bor min svigermors kæreste, så det var en god anledning til at tage imod de mange invitationer han har givet til at vi skulle komme på besøg. Vi kørte til lufthavnen i Billund kl 02 natten mellem fredag og lørdag for at vinke farvel. Som A menneske er det enormt hårdt for mig at få vendt om på nat og dag - så i dag føles det lidt som tømmermænd - jeg er træt og skal vist bare slappe af, så mandag morgen ikke bliver for hård.
Da vi sad ude i lufthavnen, møder vi Simons barndomskammerat, som er på ved til Tenerife. Vi vidste godt, de skulle rejse, men ikke at det lige var den dag. Det var lidt pudsigt lige at møde dem der.
Da vi kom retur til Århus havde Erik lavet morgenmad, så der fik vi lige tanket op - og så var det ellers afslapning og en lille lur, der ventede.
Vi kørte hjem igen i går eftermiddags, og de mange fygende driver, som lå henover motorvejen overraskede vist mange - heriblandt os - for de var der bare lige pludeslig uden varsel. Heldigvis kom vi hele hjem, men vi hørte efterfølgende at 9 biler var kørt sammen. Pyha - det var også en udfordring at køre i det vejr.
Jeg har derfor sovet meget længe i dag. Om lidt skal vi til eftermiddagskaffe hos et vennepar, så ja, det er en søndag her uden den store aktivitet.

Ingen kommentarer: