søndag den 3. januar 2010

I'm in loooove


Så skal jeg da ellers lige love for, at Simon har fået konkurrence! Min Mac kom i dag med bud. Den kom inden Simon skulle afsted på besøg hos sin far, så der tog vi op sammen - så det med at være alene hjemme skete slet ikke alligevel. Derfor er der heller ikke bagt boller, men det kan jeg nå i morgen tidlig, når jeg vågner - jeg skal nemlig først møde kl. 11.
Da vi kom hjem fik jeg så åbnet for Mac-dyret - jeg eeeelsker den bare!
Der er et par ting, jeg lige skal til at vænne mig til - vi havde mac på uni, så det er dem jeg er undervist i, men det er godt nok ved at være et godt stykke tid siden og jeg må tilstå, at siden har jeg været et pc-dyr, der sukkede meget højt efter at eje min egen mac - og det gør jeg nu - wee.
Så nu teknik-nørdes der - jeg har heldigvis en god støtte i Michael, som er meget tålmodig, når jeg ringer til ham 4 gange inden for samme time med nye spørgsmål.
Tak for gode venner!
Hvad har du brugt søndagen på?

4 kommentarer:

mette b sagde ...

Tillykke med mac'en!
Jeg har gået på ski i dag og det var bare skønt :)
Nu er jeg træt på den gode måde...

Anonym sagde ...

Sofaen og Mac´en. Tillykke med den!

Rasmine sagde ...

Om jeg forstår, at nogen kan være begejstret for en Mac - men hver sin lyst ;-)

Unknown sagde ...

Tillykke ! :-)