lørdag den 25. april 2009

Begravelse - og genopstandelse.


Mine sandaler er døde. De blev ca 9 måneder gamle. De blev købt sidst på sæsonen sidste år og vi havde mange gode stunder sammen. De var med på job, med hos familien og fulgte mig også på de tunge dage - tømmermænd fx. gåture med Simon ved stranden og har også været med til et par sommerfester inden de blev pakket ned for vinteren. Men de døde i torsdags... de bukkede under for Andreas fæle tænder. De var lige fundet frem fra gemmerne og skulle have været med til fødselsdag hos niecen. Men så mødte de min hund, som synes de duftede lige vel lækkert - og så blev de skambidte. Jeg håber ikke de led for meget inden sidste åndedrag.


For at aflede sorgen var jeg på shopping efter nye. De er så fundet, og skal deltage i begravelsen. De opbevares nu for lukkede døre og så højt oppe at glubske pomeranians ikke kan nærme sig - man er vel blevet klogere. De er brune og i skind - super lækre. Jeg har en svaghed for sko. Jeg har i en del måneder undertrykt behovet for nye sko, for køber jeg bare et enkelt par, opstår behovet for mange flere straks. Dette er ingen undtagelse - det koster derfor en tur mere ind til byen, hvor 3 andre par skal indkøbes indenfor kort tid. -kan man overhovedet få for mange sko??? Selvom de sorte vil blive savnet, er jeg nu rasende glad for de nye brune.

I morgen skal de brune luftes, så der skal tages fodbad og lakeres negle i aften!


9 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Super smarte, de nye sandaler... min store datter ønsker sig også et par, af samme karakter... åbenbart på mode i år...

Hun har også lige mistet et par dyre - gå i byen sko - til vores hvalp... øv, hun blev bare så træt af det. Det var et par, som hun kunne gå rigtig langt i, uden at få ømme tæer... sådan et par vovser, kan være dyre i drift ;-))

Miss Midtjylland sagde ...

Kirsten - mange tak skal du have. De fåes vist i alle afskygninger, sådan nogle gladiatorsandaler.
Jeg blev også bare så ærgerlig over sandalernes død. Men ja, sådan er det at have en hvalp i huset.

Lisa sagde ...

Tak for din søde kommentar på min side, det er jo helt vemodigt at stoppe!

Men jeg fortsætter heldigvis med at læse med hos jer andre, og er så glad for at læse med hos dig :)

Og dejligt hvis du kommer med på blogtoppen?

Linda sagde ...

Rigtig fine nye sandaler ;-)

Det gule hus sagde ...

Nej det kan man bestemt ikke - altså få for mange sko, eller for den sags skyld støvler. De nye ser rigtig fine ud, jeg vil også have et par der ligner. Mine sølvsandaler fra sidste år kunne godt trænge til lidt aflasning.

Pernille på 1. sagde ...

Jeg skal have fundet mine guldsandaler frem fra sidste år. De er rigtig smarte dine gladiatorsandaler. og sko kan man jo ikke få for mange år :)
God rejse til de sorte

Knus og god søndag

Sus sagde ...

Mine tanker følger dig i din svære stund (c:
Godt du resolut har fundet et par nye, som vel nok er smarte.
Mine skal også luftes i morgen, så jeg har også fodbad mv. på programmet i aften.

FruE sagde ...

Utroligt som skoshopping gør, at man må have mer' :o)

Skal vist selv have kigget mine gemmer igennem.

Flotte nye sandaler du har fundet!

Samtal från min trädgård sagde ...

De var väldigt flotte.
Selv er jeg meget forelsket i sko, ved faktisk ikke om det er en sygdom ;0), men vi har et helt värelse om end model mindre til sko. Hele väggen er fuld af hylder med sko, så jeg synes absolut, at der kan fölge et par med hjem, hver gang man er på shopping.