fredag den 24. april 2009

Fødselsdag




Så blev niecen 5 år - 5 år! Det er så vildt at hun er så stor nu. Jeg ved godt, det er en kliché at sige sådan, men det er bare så overvældende. Jeg forsøgte at være lidt sjov, så jeg sagde 'Ja, nu er du jo ved at være en gammel bedste'. Så vendte hun sig bare om og satte hænderne i siden og sagde'Moster, dét man siger, er man selv!' - ja så er det sagt! Men det har været en rigtig hyggelig eftermiddag, hvor niecen fik så mange gaver, at hun lige måtte tage en 'bolle med smør'-pause inden anden halveg kunne skydes i gang. Vi har siddet ude på terrassen hele eftermiddagen. Der er bare så lækkert derude med en helt fanstastisk udsigt. Der er en rapsmark mellem huset og havet, så om lidt når den springer ud, får hun den lækreste gule og blå udsigt. Jeg havde taget min sok med, men måtte alligevel - igen- indrømme, at den var alt for stor -og nu var der endda strikket hæl på. Men den blev pillet op, så nu er det forfra. Nu sidder Simon og jeg i sofaen og trækker det sidste luft inden høkassen skal indtages. Jeg skal på arbejde i morgen, så der er ikke natteroderi her.

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Griner ja det man siger er man selv ! De er skønne sådan nogle unger.
Håber du får en dejlig lørdag selv om du skal arbejde først !
Knus

Miss Midtjylland sagde ...

Tak skal du have, pernille. Jeg kommer så til gengæld hjem til støvsuget hus (ja og det er alle 289m2... he he) s´lået plæne og tændt grill. Vi skal have oksemørbrad... møms. Så helt skidt er det ikke at være på arbejde. Mon ikke jeg måske burde købe en is med hjem til den hårdtarbejdende Simon?

Madame sagde ...

Åh, hvor var det morsomt, hvad din lille niece sagde! Ja, så fik du den :O)
Ha' en dejlig lørdag med lækker grillmad :-)