lørdag den 11. april 2009

iiih..... lørdag


Hundedamerne og jeg har været en tur i Sømosen, hvor vi mødtes med min veninde Helle og hendes dejlige beagle Luna. Det har bare været en skøn tur med super vejr, og selvom Andrea i starten var ret forbeholden overfor Luna, var det bare en hyggelig tur for os alle. Billedet her er gammelt, for vi havde så travlt med at snakke, at jeg helt glemte at tage billeder. Helle er gravid, så der var en del at snakke om på turen. Det er bare så spændende, og jeg er så glad på hendes vegne. Det bliver et oktoberbarn. Jeg håber, jeg bliver bedre til at strikke, for så skal der da snart startes op på babyting, der skal strikkes. Ihvert fald med det tempo, jeg har. Imens har Simon været i sving med at lime stole sammen - det bliver bare så godt. Jeg har lovet hjemmelavet koldskål som belønning - det er han meget tilfreds med. Nu skal der vist bare hygges igennem på tomandshånd - ja og otte poter. Hundene er helt flade efter sniffen rundt i skovbunden, så der er ikke meget gas i dem lige i øjeblikket - når vi tager en gåtur ud og kigger sommerhuse over aften, skal de nok være klar igen - indtil da ser det ud til at stikket er hevet ud.

Ingen kommentarer: