lørdag den 25. april 2009

Pyyyyyh....Så er der weeekend!


Jeg har overgivet mig. Jeg er totalt smadret efter arbejdsdagen i dag. Vi har været langt under halvdelen af, hvad vi plejer at være på arbejde i dag, og selvfølgelig er der tekniske knas, der bevirker, at vi skal arbejde meget hurtigt og får mange flere opgaver. Det gik nogenlunde smertefrit, men hvor bliver man smadret i hovedet efter sådan en dag. Udenfor drøner Andrea rundt og lyder som et helt curlinghold, for hun har gang i fodbold. Tidligere i dag satte Simon stangtennis frem, og også her var hundedamen fremme i første række. Hun kan simpelthen daske til bolden, så den kører op og ned af stangen - meget imponerende. Idet oksen ikke var tøet helt op, så den var klar til grill, blev vi enige om at snuppe lidt take-away, som vi nød på græsplænen. Bagefter var jeg så grydeklar, at vi blev enige om at jeg lige skulle holde en lille siesta, inden vi gik en god lang aftentur med hundedamerne. Frida var klar på en lille pause, for Andrea kan til tider tage pusten fra hende. Vores hunde kører i hver deres gear, så det betyder, at vi er lidt obs på at Andrea ikke drøner hen over Fridas grænser. Desuden er det sundt at man er sammen med dem hver for sig en lille stund. Om et øjeblik vil Frida og jeg lette vores luksuslegemer og finde de andre så vi kan gå en tur - måske er iskiosken stadig åben!

2 kommentarer:

Anette sagde ...

En is må være tiltrængt efter sådan en hård arbejdsdag. God afslapppende aften til dig.

Miss Midtjylland sagde ...

Anette - ja, jeg synes godt nok det er sådan en i dag der lige kan veje alt det hårde op :-)