mandag den 6. april 2009

Go go dag!

I dag kom min lille pakke i posten fra Operation påskeglad - hvor er den bare fin! Det var fine håndlavede påskeæg i porcelæn. Hvor er de smukke. Jeg blev så rørt over, at der er en, der har lavet så smukke ting, at det faktisk er kunst, og så sendt dem til en, hun slet ikke kender. Jeg skal nok sætte billeder på, når de har fået et par grene at hænge på. Imens kan du se hendes håndværk på følgende link: www.anettebjerregaard.dk.


Simon har haft fri i dag, så der blev arbejdet hårdt på at få læhegnet færdigt. Det har drillet ham rigtig meget. Da det så skulle sættes i jorden, viste det sig, at der et stykke nede i jorden er en rest sokkel fra en bebyggelse, så planerne om, hvor hegnet skulle stå blev ændret lidt. Imens har han så samlet tørrestativet og er begyndt at støbe, så det ikke lige sådan vælter, hvis der skulle komme efterårsstorm. Imens har jeg været på arbejde, og jeg glæder mig allerede til at få fri i morgen, for så har han lovet, at der er klar til plantning. Jeg har en tendens til at tro at tingene bare sådan liiige tager 5 minutter, så skemaet skrider lidt, når jeg opdager, at det er mere indviklet end først antaget. Simon har en engels tålmodighed, når der skal laves sådan nogle småprojekter, hvor jeg mere ser frem til at nyde resultatet.

3 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg glæder mig til at se dine fine æg.
Kronværkerne har butik på kronborg slot i Helsingør, jeg er født i Helsingør og har boet der næsten hele mit liv.. Dagligt gået tur med Buster ved Kronborg, der er meget smukt.. Har du været der ?

Madame sagde ...

Jeg glæder mig til at se dine fine porcelænsæg :O) Hvor er I flittige i haven - jeg håber vejret holder i påsken, så skal jeg også i gang, og jeg glæder mig :)

Miss Midtjylland sagde ...

Mette - desværre ikke, men min mand har, og vi snakkede faktisk om, at når familien på sjælland næste gang skulle besøges, skulle vi klart en tur forbi. Jeg er helt vild med Anette Bjerregaards ting.

Madame - ja, men det går bare lidt langsommere, end jeg gerne ville have. Jeg har altid været lidt utålmodig. Jeg glæder mig også til påsken, så skal jeg hygge med Simon, se familien og arbejde i haven.