lørdag den 4. april 2009

Aahh....


Starten på weekenden har været lidt en blandet fornøjelse. Jeg skal igennem limfjorstunnellen på vej hjem, og i dag havde jeg fri 15.30, så det skulle bare nydes, nu hvor der er så lækkert vejr. Men der var kø inden tunnellen, så det tog mig tre kvarter (!!!) at komme igennem.... det var en lang march med 20 km/t - 60 km/ og så lange perioder, hvor bilen var slukket, fordi vi ikke flyttede os en meter. Jeg fik afreaget i Kvickly da der skulle købes ind. Jeg fik mig lige en fin New Dawn rose, påskeliljer og hornvioler. Så er der lidt at forårsfriske terrassen op med, inden det store besøgsrykind starter her i weekenden.Derudover er der købt forsyninger til de mange besøg, vi får, så ingen går herfra sultne eller tørstige.
Vi har i aften haft besøg af et vennepar, vi i en periode ikke havde så meget kontakt med, men nu er det taget op igen, og det har bare været så hyggeligt! De er lige kørt, så nu er fødderne smækket op på sofaen, og der skal snuses lidt i blogland, inden høkassen kalder.

2 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Jeg flytter altså snart ind:)
Du ved hvor misundelig jeg er over haven, terassen, hængekøjen..

Miss Midtjylland sagde ...

muffin - du er altid velkommen, jo. Så kan du sove i hængekøjen så meget du lyster